Optimizacija za iskalnike – kompleten seznam najboljših praks

Spodaj smo za vse tiste, ki vas zanima optimizacija za iskalnike, objavili izbor najboljših praks za optmiziranje spletnih strani.

V svetu spletne optimizacije iskalnikov (SEO) se stvari vedno spreminjajo, a ena stvar, ki ostaja nespremenjena, je, da moramo tisti, ki delamo redno na raziskovanju tega kaj je optimizacija spletnih strani, objavljati dragocene vsebine.

optimizacija za iskalnike

Iskalniki pripeljejo kar 70% vseh podjetij do poslovnih voditeljev, zato so pomemben, če ne celo ključen moment, da vsebine na naših spletnih straneh redno optimiziramo po najnovejših SEO standardih in smernicah (1).

Optimizacija za iskalnike in ozadje (ki bi ga morali upoštevati)

SEO pomeni v končni fazi izdelati spletno stran tako, da je prijazna do iskalnikov, kar pa pomeni, da je vsebina tako optimizirana, da jo iskalniki lahko razumejo. Pri čemer pa ne gre samo za optimizacijo za iskalnike, temveč tudi za optimizacijo uporabniške izkušnje. Najboljša SEO optimizacija je zato tista, ki združuje tako SEO standarde, kot tudi UX – uporabniško izkušnjo na sami spletni strani.

Za predjed, je pomembno najprej dobro poznati koncepte spletne optimizacije, pri katerih govorimo o “on-page” in “off-page” SEO elementih.

On-page SEO dejavniki so tiste stvari, ki jih lahko neposredno nadzirate na svoji spletni strani. To so dejavniki, kot so vsebina strani (vrsta, dolžina in kakovost), meta podatki, hitrost spletnega mesta, mobilna odzivnost itd. On page SEo dejavniki prispevajo približno 50% k rezultatu uvrstitve vaše vsebine v iskalniku (2).

Na drugi strani so zunanji, tako imenovani offsite SEO dejavniki, nad katerimi pa vaša blagovna znamka nima neposrednega nadzora.

najboljša seo optimizacija

Faktorji optimizacije za iskalnike izven naše spletne strani lahko vključujejo stvari, kot so vhodne povezave z drugih spletnih strani, družbeno udejstvovanje naše spletne strani na socialnih omrežjih in geografska lokacija uporabnika. Ti dejavniki prispevajo k preostalim 50 odstotkom vašega uvrstitve.

Naših priporočenih 5 SEO najboljših praks

Na spletni strani Agencija 41 stranke spodbujamo k vključevanju številnih najboljših praks SEO, vsakič, ko ustvarijo novo stran.

Z izvajanjem nekaterih od teh najboljših praks za optimizacijo iskalnikov na strani lahko izboljšate kakovost same spletne strani iz vidika nalaganja, kaor tudi učinkovitost spletne strani iz vidika prodajnih in poslovnih rezultatov (3)

V osnovi se perfektna optimizacija za iskalnike začne z raziskavami ključnih besed. Google je postal veliko bolj inteligenten, ko gre za razumevanje uporabnikov, ki skozi njjegov iskalnik izvajajo iskalne poizvedbe.

kako optimizirati spletno stran

Vzemite si čas, da razmislite o raziskovalnem procesu ključnih besed in poskusite razmišljati izven določenih ciljev kratkih ključnih besed. Namesto tega se osredotočite na ustrezne teme in tematiko za razvoj vsebine na podlagi t.i. dolgorepih ključnih besed (4).

Začnite tako, da porabite več časa, da spoznate svoje občinstvo, pregledate trenutne rezultate iskanja, da določite razumevanje Googla okoli teme in ustvarite vsebino, ki se poravna z vašimi odkritji.

PRO NASVET: uporabite razdelek »Iskanja, povezana z« na dnu Googlovih SERP-jev, ki vam bo pomagal pri raziskovanju dolgorepih ključnih besed.

Naslednja reč, ki jo naj upošteva optimizacija za iskalnike, je da naredite vašo spletno stran, čimbolj mobilno prijazno. Morda že veste, da je odzivno oblikovanje spletnega mesta dobro izhodišče za mobilne naprave. Vendar pa je v procesu mobilne odzivnosti spletne strani veliko več.

Ne pozabite, da so uporabniki morda na svojih mobilnih telefonih, ko naletijo na vašo vsebino. Ko ustvarjate in optimizirate vsebino vašega spletnega mesta, zato upoštevajte elemente, vključno s strukturo spletnega mesta in navigacijo, velikostjo pisave, hitrostjo nalaganja strani in drugim, za mobilne naprave (5).

optimizacija internetne straniŠtudije kažejo, da mobilna iskanja zdaj presegajo iskalne poizvedbe na namiznih napravah, Google pa se že lep čas tudi sam osredotoča tudi na mobilne naprave.

PRO NASVET: Oglejte si Googlovo brezplačno mobilno prijazno testno orodje in GTMetrix za pomoč pri prepoznavanju problematičnih področij glede vaše spletne strani in mobilne ustreznosti le te.

Uporabite pristop, ki temelji na vprašanju. Če želite uporabnike usmeriti na spletno mesto, preučite priložnosti za izdelavo vsebine, ki odgovarja na vprašanja, ki temeljijo na vprašanju.

Nekateri tržniki uporabljajo Googleov načrtovalec ključnih besed kot svoje prednostno orodje za raziskave ključnih besed, vendar pri iskanju vprašanj, ki jih kupci sprašujejo, ta pristop ni nujno najboljši (6).

Upoštevajte vprašanja z daljšim nizom besed, ki sicer nimajo velikega obsega iskanja, na podlagi katerega načrtovalec ključnih besed Google utemeljuje svoje predloge.

Na voljo je več orodij, ki so na voljo na trgu, da vam pomagajo ugotoviti nove priložnosti za ključne besede in vas vodijo do dragocenih navodil za uporabo, člankov v zvezi s podporo, vprašanj in odgovorov ter pogosto zastavljenih vprašanj.

Navsezadnje lahko te strategije svojim strankam in potencialnim strankam omogočijo informacije, ki jih želijo.
PRO NASVET: Oglejte si answererthepublic.com za pomoč pri oblikovanju vsebinskih idej (7).

Izdelava seo optimizirane vsebine

Uporabniki vaše spletne strani se ne bi smeli truditi po straneh na vašem spletnem mestu, da bi poiskali informacije, ki jih potrebujejo.

Cilj za uporabniku prijazno navigacijo po spletu naj bo, da uporabnik želeno informacijo doseže v najmanj 3 sekundah in z največ tremi kliki.

V preteklem letu je naša optimizacija za iskalnike pomagala mnogim strankam, da izvajajo SEO vsebinske zapise, ki vsebine tako uporabnikom kot iskalcem. Z uspešno izvedbo te metode trženja vsebin smo opazili organsko, naravno povečanje prometa za številne stranke.
PRO NASVET: Del odgovora na to kako optimizirati spletno stran se skriva tudi v tem, da posodobite svoje zemljevide spletnega mesta HTML in XML, da bi še naprej pomagali uporabnikom in iskalnim orodjem poiskati vsebino.

seo slovenijaIzberite edinstveno, kakovostno vsebino nad količino. Osredotočite se na kakovost vsebine, pred tem, da natolčete vedno znova, vedno več vsebine.

Pri optimizaciji spletnih strani je pomembno, da se osredotočamo le na nekaj kakovostnih vsebin, ki pa jih znamo pravilno med seboj strukturirati in izvesti tako, da prinašajo rezultat.

Ne skrbite, na primer, za to, da vsak dan potiskate določeno količino vsebine; namesto tega se osredotočite na potiskanje dobre, kakovostne edinstvene vsebine vsak teden ali vsak mesec.

Zapomnite pa si, da je optimizacija internetne strani dolgoročna in konstantna aktivnost, ki daje najboljše rezultate le, če jo treniramo in izvajamo redno.

Naj si vas zanima optimizacija spletne trgovine ali optimizacija internetne strani, priporočamo, da si za SEO področje vzamete čas in se ga dobro priučite. SEO je namreč odlična podlaga za stabilno in zdravo rast vašega internetnega posla.

Oznake besed: Optimizacija za iskalnike