Optimizacija spletnih trgovin in strani za iskalnike

Optimizacija spletnih trgovin in strani za iskalnike (predvsem Google, ker ima ta največji delež uporabnikov spletnega iskanja), se zdi, glede na vse vsebine, ki jih na temo optimiziranja spletnih strani, najdemo na slovenskem in tujem spletu, razmeroma zahtevna, v postu v nadaljevanju, vam bomo dokazali, da to sploh ni res.

Optimizacija spletnih trgovin in strani za iskalnikeTisti, ki boste prebrali to vsebino, boste na koncu v zvezi s seo optimizacijo, prišli do zelo preprostega zaključka. O uspehu odloča samo dvoje; vztrajnost (se pravi disciplina) in znanje.

Kaj narediti in kako narediti, da bo neka spletna stran sploh dobro seo optimizirana, pa sploh ni vprašanje. Ker je to stvar tehnike in spremljanja tehnologije, ki se pač tudi na področju spletne optimizacije, nenehno spreminja in napreduje.

Optimizacija spletnih trgovin in strani za iskalnike

Optimizacija spletnih trgovin in strani za iskalnike zajema nekaj osnovnih pravil.
Napotki so povzeti iz bloga o spletni optmizaciji internetnih strani, na tej povezavi.

Pri optimiziranju spletnih trgovin in spletnih strani moramo paziti predvsem na:

  • to, da imamo naslove spletnih vsebin označene z oznako H1 (ki je tudi edina oznaka na vsaki strani in podstrani). Vse ostale oznake poglavij si sledijo po logičnem zaporedju od h2 do h6 naprej. Podobno kot smo se učili kazalo sestavljati v šoli. Kazalo spletne strani naj ima klasično drevesno strukturo, kjer neko poglavje pač s tabulatorjem (na spletu z h oznako) prestavimo v neko poglavje (na spletu pač dodamo eno nižjo h oznako glavnemu poglavju)
  • paziti moramo, da so spletne vsebine dolge najmanj 300 besed, pri čemer pa moramo vedeti, da se ta količina skozi čas spreminja in, da Google raje prikazuje vsebine, ki so daljše. Lažje boste s spletno vsebino rangirali višje v Googlu, če bo le ta dolga od 1000 besed naprej, sicer pa v tujini spletni seo optimizatorji in vsebinski marketingaši (blogerji) ustvarjajo vsebine daljše že tudi od 10.000 besed. To samo kaže na trend – daljše vsebine rangirajo bolje, vendar ob pogoju, da je vsebina koristna in uporabna (koristnost in uporabnost vsebine se meri s časom ostajanja in zadržanja naših bralcev na naših spletnih straneh). V kolikor nimamo toliko tekstovnih vsebin, lahko bralce zadržimo na naši strani s širino ponudbe ali z kakšno aplikacijo, ki jim omogoča, da na naši spletni strani nekaj ustvarjajo (skicirajo, narišejo, izračunajo,…) in na ta način povečamo čas zadržanja speltnih obiskovalcev na naši spletni strani.
  • paziti moramo, da vse vsebine optimiziramo na točno določene ključne besede, pri čemer v kreacijo vsebin vključimo analizo ključnih besed. Prav zanimivo je koliko spletnih strani ustvarja ogromne količine vsebin brez pogleda na to ali določene besede sploh kdo vtipka v Google. Spletna analiza ključnih besed pomeni predvsem, da pripravljamo vsebine na naši spletni strani na tiste ključne besede, ki jih vsaj nekdo vtipka v Google. V nasprotju bo naša stran polna vsebin, ki pa ne zanimajo nikogar (razen nas).
  • paziti moramo, da so vse vsebine ustrezno opremljene z meta naslovi. Meta naslov (če je napisan unikatno in privlačno) vpliva na povečanje CTR (click through rate), ki pa tudi velja za faktor, ki odloča o rangiranju spletne strani v Googlu.
  • vsaka spletna vsebina naj bo medijsko bogata in opremljena s ključnimi besedami. Video opremimo s ključno besedo vsebine, sliko označimo z alt oznakami, v vsebine pa vključimo čimveč strukturiranih podatkov (tabele, poglavja, bulleting,…). Cilj vsake spletne vsebine bi moral biti hitro, razumljivo in jasno razložiti kaj ponuja.
  • navigacija po spletni strani mora biti za potrebe dobro optimizirane spletne strani, enostavna
  • nalaganje spletne strani iz vidika seo optimizacije mora potekati hitro, saj dolgo nalagajoče spletne strani uporabniki hitro zapustijo

Oglejte si primer optimizirane spletne strani (steklarstvobreg.com), pri kateri so, za izboljšanje pozicije v spletnih iskalnikih, optimizirane nekatere izmed glavnih strani: kuhinjsko steklo, steklena drsna vrata, steklene tuš kabine