Zakaj se izobraževati o spletnem trženju in marketingu?

Spodaj, v našem novem blog zapisu, pojasnjujemo pojma spletno trženje in izobraževanje v smislu pomena konstantnega izobraževanja z namenom razvijanja učinkovite spletne prodaje. Pojma, ki ju pri tem povezano obravnavamo sta “spletno trženje izobraževanje”.

spletno trženje izobraževanjeVečina podjetnikov, ki svojo pot v internetni marketing, šele začenja, sklepa, da je za spletni uspeh, dovolj, če si postavijo spletno stran in, da je internet že tako velik, da se za vsakega najde kos pogače.

Bolj kot čas mineva, več pa jih ugotavlja, da postavljena spletna stran, sama, še ne zadošča za spletni uspeh.

Za uspešno in predvsem učinkovito spletno trženje, se je zato potrebno izobraziti.

Kaj se je potrebno naučiti o spletni prodaji?

Osnovne zakonitosti, ki jih mora podjetnik, ki želi redno in učinkovito nastopati na spletu, so sigurno priprava spletnih vsebin na način, da so napisane in sestavljane po smernicah, ki jih določajo največji spletni igralci (Google, Facebook, nove in novo nastajajoče spletne platforme).

Razlog za to je v tem, da največje spletne platforme (spletni iskalniki, družbena omrežja, ipd…) preprosto zagotavljajo največ spletnega prometa. Če torej želimo v prihodnosti učinkovito tržiti, se moramo znati postaviti na “igrišča”, kjer se dejansko največ našega potencialnega spletnega prometa, tudi nahaja.

Ko enkrat obvladamo pripravo spletnih vsebin tako, da je ta pripravljena po pravilih največjih spletnih igralcev, se je pomembno priučiti pravilne promocije (doziranja) nastajajočih spletnih vsebin, po ustreznih kanalih in v pravem času, naši ciljni publiki.

Ta znanja nam pomagajo razumeti, da ni vseeno kakšno spletno vsebino plasiramo čez kateri kanal, komu:

  • kdaj je najbolj primeren čas za plasiranje različnih vsebin
  • katero vsebino plasirati preko katere platforme
  • kako pogosto plasirati vsebine čez različne kanale
  • kako avtomatizirati plasiranje vsebin
  • kako in zakaj personalizirati spletne vsebine
  • katere spletne kanale postaviti v ospredje
  • kje sploh začeti svoj spletni nastop
  • koliko vložiti (denarja, časa, energije) v spletni nastop

Ali se za spletni nastop izobraziti sam ali predati delo nekomu drugemu?

Ena izmed najpogostejših dilem pri spletnem nastopu je seveda ali vso delo prepustiti nekomu, ki se na spletno trženje spozna, ali se za učinkovito spletno prodajo, izobraziti sam.

Za outsourcing spletnih znanj se ponavadi odločimo:

  • ko se nam s spletnim projektom mudi
  • ko imamo predviden in vkalkuliran budžet za redno izvajanje spletnih aktivnosti (kreacijo vsebin in njihovo promocijo)
  • ko razmišljamo o plačljivem spletnem nastopu

Za pospravljanje spletnih znanj “pod lastno streho”, pa se največkrat odločamo, ko:

  • imamo za razvoj spletne prodaje in spletne strani same, dovolj časa
  • ko želimo imeti in razumeti vse vidike razvoja spletnega posla, sami
  • ko želimo zgraditi dolgoročno rastoč, spletni model

Slabosti outsorcanja spletnih znanj so predvsem v tem, da z outsourcingom vedno vstopamo v odvisen odnos s ponudnikom znanj. Slednje se največkrat kaže v dvigovanju cene ali zaostrovanju pogojev sodelovanja, po tem, ko so neki rezultati na spletu, že doseženi.

Po drugi strani, je prednost zunanjega najema spletnih znanj v tem, da pridemo do rezultatov ponavadi hitreje, kakor, če se posla lotimo sami.

Slabost lastnega izobraževanja na področju spletnega trženja, je čas, ki je ponavadi bistveno daljši od outsourcanja znanj. Posledično mnogo majhnih podjetnikov in tudi freelancerjev z izobraževanjem za spletni marketing, prehitro odneha.

Povprečna doba za začetnike v spletnem marketingu in prodaji, je do prvih prodajnih rezultatov, lahko dolga tudi do 5 let. Pri čemer 90% vseh odneha v prve pol leta.

Povprečna doba do zadovoljivih prodajnih rezultatov za izkušene spletne mojstre, traja do 6 mesecev.

Zelo uporaben video na temo spletnega trženja in pomena izobraževanja o digitalnem marketingu, si lahko ogledate tudi spodaj (angl.): 22 internet marketing tips you should already know

Ključne besede: spletno trženje izobraževanje