Kako digitalno oglaševati, če šele začenjate svoj nastop na spletu?

Za vse, ki se na pot spletne prodaje in spletnega nastopa, šele odpravljate smo spodaj pripravili 3 praktične napotke o tem kako se lotiti digitalnega oglaševanja, tako, da boste iz svoje spletne strani, potegnili kar se da največ in najhitreje.

3 trenutno najbolj preverjene in delujoče metode digitalnega oglaševanja, ki se ga tudi poslužuje največ ljudi in podjetnikov danes, so: google adwords oglaševanje, facebook oglaševanje in optimizacija spletnih strani.

3 najbolj popularne poti kako digitalno oglaševati

Poglejte si prednosti in slabosti vseh treh različnih kanalov digitalnega oglaševanja in kdaj se najbolj splača uporabiti katerega od kanalov:

Spletna optimizacija

Spletna optimizacija pomeni izvajanje oglaševanja na način t.i. pull marketinga, preko katerega kupce in potencialne stranke naše spletne strani oz. spletne trgovine, pritegujemo na svojo spletno stran, za to pa ne vlagamo svojega denarja, temveč svoj čas. Bistvo optimizacije spletnih strani je v kreiranju čimbolj kakovostnih spletnih vsebin, ki pa so obenem tudi prodajna, uporabna za obiskovalce naše spletne strani (oz. trgovine), hkrati pa tudi napisana po najbolj aktualnih seo pravilih z namenom, da so napisane vsebine uvrščene v spletnem iskalniku Google tudi čim višje.

kako digitalno oglaševati

Višje kot je uvrščena spletna stran, več obiskovalcev si lahko obeta na svojo stran.

Google oglaševanje

Google oglaševanje, imenovano tudi adwords oglaševanje, je metoda po kateri si do novih obiskovalcev spletne strani, priborimo pot skozi zakup ključnih besed, ki jih uporabniki googla vtipkujejo v Google.

Če smo npr. prodajalec radiatorjev, so najbrž zanimive ključne besede, ki se jih splača zakupiti: “poceni radiatorji”, “nakup radiatorjev” “izbira radiatorjev”, itd… Bistvo adwords oglaševanja je v tem, da nam ta preko zakupa ključnih besed omogoča, da hitro pripeljemo na našo spletno stran nove obiskovalce, slabost pa je v tem, da se obisk spletne strani, v trenutku, ko prenehamo s plačljivim oglaševanjem, zmanjša na številoobiskovalcev kot smo jih imeli pred samim oglaševanjem.

Prednost plačljivega oglaševanja čez google se kaže tudi v tem, da nam ni potrebno predolgo raziskovati ali naša spletna stran sploh konvertira in prinaša stranke, ampak, da lahko do odgovora ali imamo spletno stran sploh izdelano tako, da prinaša stranke, pridemo dejansko z zakupom ključnih besed že za 21 ali 30 evrov. Obenem omogoča zakup ključnih besed tudi zelo natančno ciljanje na uporabnike googla, sam nam že sami izrazi, ki jih zakupimo precej povedo o tem katere besede ljudje vtipkujejo v Google in kakšen imajo namen – na podlagi vtipkanih ključnih besed.

Če smo začetnik pri digitalnem nastopu in oglaševanju ….

V kolikor smo novinec pri digitalnem oglaševanju čez adwords oglase, nam lahko močno pri tem pomaga kakšna strokovna digitalna agencija, sicer pa se lahko digitalnega nastopa in oglaševanja priučimo tudi sami.

Začetniki v digitalnem marketingu največkrat, na začetku, seveda nimajo finančnih sredstev za to, da bi se lotili kar takoj plačljivega oglaševanja na Googlu, imajo pa pogosto bistveno večji zagon, voljo in motivacijo kot tisti, ki so v digitalnem marketingu, že dlje časa.

Začetnikom v digitalnem marketingu se zato priporoča prebrati kakšne dobre vodnike za digitalni marketing in čimveč prakse z metodami, ki ne zahtevajo vložka finančnih sredstev, temveč le delo na internetu ter vložek v obliki časa in lastne energije.

Tematike, ki so priporočljive za začetnike v digitalnem trženju, so:

  • obvladovanje analize ključnih besed
  • onsite SEO (za neplačljiv spletni nastop)
  • offpage SEO (za dvigovanje internetne strani na prvo stran Googla, na najtežje ključne besede)
  • konverzija spletnih strani (z namenom izboljševanja učinkovitosti spletnih strani)
  • kako prodajati s pomočjo bloga na spletni strani

Ker je spletni uspeh prodaje odvisen ne samo od digitalnega trženja (marketinga), ampak tudi spletne prodaje same, ni narobe, če se tisti, ki so na začetku svojega digitalnega nastopa, poučijo tudi o metodah spletne prodaje.

Facebook oglaševanje

Tretje najbolj popularno oglaševanje, tudi zato, ker je razmeroma poceni, je facebook oglaševanje, razlog za slednje pa se skriva v tem, da je danes facebook pač najbolj uporabljano družabno omrežje. Digitalno oglaševanje na facebooku pa je razmeroma poceni.

Preberite še: kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018 – Mladi Podjetnik

Video o naložbah v digitalno oglaševanje si lahko ogledate spodaj:

Če potrebujete dodatne informacije o tem kako digitalno oglaševati na pravilen in predvsem ekonomsko upravičen način, si poglejte še ostale zapise na naši spletni strani.

Krasen primer nasvetov za digitalno oglaševanje v npr. avtomobilski industriji, si lahko ogledate tudi v članku 10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu.

Oznake: kako digitalno oglaševati