Spletna raziskava trga za ponudnika storitev urejanja okolice

Za vse podjetnike, ki se zanimajo za izboljšanje njihovega spletnega nastopa in predvsem prodajnih rezultatov preko interneta, je osnova učinkovitega spletnega nastopa, zagotovo, najprej raziskava spletnega trga, v povezavi z njegovimi produkti in storitvami.

Zato smo se za spodnji primer odločili prikazati primer raziskave trga za potencialnega interesenta, ki se zanima za spletni nastop, npr. na Googlu, ponuja pa širše storitve urejanja okolice (npr. inštalacijo namakalnih sistemov, polaganjje travne ruše, sejanje trave, rezanje grmovnic, obrezovanje parkov, krajinsko načrtovanje in podobno). Tak primer ponudnika je npr.  podjetje Lešnik

Spletna raziskava trga za ponudnika storitev urejanja okolice

Da se večina podjetnikov odloči svoj spletni nastop graditi na Googlu, danes več ne preseneča, saj je po nekaterih podatkih, Google danes kar prvo orodje in prvo okno za dostop do spleta, za okrog kar 90% vseh spletnih uporabnikov.

Če torej spletni uporabniki po večini uporabljajo za raziskovanje po internetu, isklanik Google, je kar logična in smiselna odločitev, da bo podjetnik svoje storitve urejanja okolice, želel najprej predstaviti na Googlu. To naredi tako, da si izdela svojo spletno stran (ki mora, po eni strani, zadostiti Googlovim standardom, da bo uvrščena v isklaniku čim višje), po drugi strani pa biti izdelana tako, da se bodo spletni obiskovalci na spletni strani bolje znašli pri navigaciji po spletni strani, ko bodo iskali kontaktne možnosti, ko bodo iskali produkte in rešitve, katalog in podobno.

Spletna raziskava trga za ponudnika storitev urejanja okolice, za boljšo izpostavljenost ponudnikove spletne strani, zato najprej zajema analizo besed, ki jih spletnih uporabniki vtipkajo v Google, medtem, ko iščejo informacije v zvezi s storitvami, ponudnika.

Slednje se imenuje analiza ključnih besed, le ta pa nam da najmanj dva odgovora:

  • koliko ljudi na mesec (na točno določenem trgu npr. Google Slovenija), vtipka določen izraz v iskalnik
  • in kakšna je težavnost posamezne ključne besede (v primerjavi s konkurenčnimi spletnimi stranmi, ki želijo na prav tako iste besede, biti rangirani čim višje v isklaniku).

Orodja za analizo ključnih besed, s katerimi se bo ponudnik storitev urejanja okolice želel uvrščati v isklaniku Google, čim višje, so različna (1,2,3,), hkrati pa nam različna orodja za posamezne iskane besede, ponudijo tudi predloge za sorodna iskanja in sinonime.

Tako bi urejanju okolice, lahko dodali še ključne besede, s katerimi bi ponudnik prav tako želel v svojo spletno stranjo, biti visoko v isklaniku, kot so: ponudniki za urejanje okolice, vrtnar za sejanje trave, mojster za namakalni sistem ipd…

In pa tudi drugi tip ključnih besed, ki pa bi vključevale bolj informativne izraze, preko katerih ljudje šele zbirajo informacije o posameznih produktih in storitvah: npr. kje dobiti dobrega mojstra za namakalni sistem, kateri namakalni sistem izbrati, koga izbrati za urejanje okolice.

Tretja skupina uporabnikov Googla, že ve, da se bo v prihodnosti odločila za urejanje okolice svoje hiše preko specializiranega strokovnjaka, ta skupina pa iskalnik Google uporablja zato, da vanj vtipkuje izraze kot so najcenejše urejanje okolice, urejanje okolice preko strokovnjaka – izkušnje in mnenje, urejanje okolice v moji bližini, ipd…

Spletna raziskava trga za ponudnika storitev urejanja okolice bo torej temeljila na raziskavi ključnih besed, ki jih potencialni interesenti (z različnimi nameni) vtipkujejo v Google, nato pa bomo preko teh besed odločili ali se bomo na lov za kupci podali preko plačljivih oglasov (Google adwords) ali preko neplačljivega nastopa (SEO).

O razlikah med obema, si lahko preberete več tukaj.